2313 poze   324343 vizite
Albume
A__ ContactA__Adapost - camera puiA__Adapost pasari - camera iarnaA__Adapost pasari - maternitateA__Adapost pasari - voliera varăa__Pui 2024a__Pui si tineret brahma 2014a__Pui si tineret brahma 2015a__Pui si tineret brahma 2016a__Pui si tineret brahma 2017a__Pui si tineret brahma 2018a__Pui si tineret brahma 2019a__Pui si tineret brahma 2020a__Pui si tineret brahma 2021a__Pui și tineret brahma 2022a__Pui și tineret brahma 2023Boxa Adapost pui intermediariBrahma Club of Great BritainBRAHMA CLUB ROMANIA FacebookB__Brahma - scurt istoricB__Brahma ColumbiaB__Brahma Herminat DeschisB__Brahma Herminat InchisB__Brahma LemonB__Brahma PotarnichiuB__Brahma Potarnichiu pe albastruB__Brahma Rosu-AlbB__Brahma RotgestatteltB__Brahma Silver orange   Dark orangeC andidate pentru reproductie in 2018C e parere aveti despre barbieritul pasarilor la cloacaC e parere aveti despre incrucisarile intre culori la brahmaC ock Fight - GladiatorsC ocosi pentru reproductie 2017C ocosi pentru reproductie 2018C um va descurcati cu paduchiiCampionatul European de Brahma in Affligem Belgia 21-23 novCleo versus PuisorCUMPARDE VANZARE 2023Doctor veterinar bunE xemplare brahma de referintaE xpo Nationala Craiova ian 2013E xpo Nationala Suceava 2014E xpoz Bucuresti martie 2015E xpoz Nation I de Brahma 2016E xpozitia europeana Hanovra 2017E xpozitia europeana Metz- FrantaE xpozitia nationala Bucuresti 2013E xpozitia Nationala Bucuresti 2016E xpozitia Nationala Bucuresti 2019E xpozitie Cluj ianuarie 2015Este brahma o rasa sensibilaExpozitie Internation Olanda 4-6 novE_ M A T C A 2 0 1 9   FAMILIA 1Fapt diversH rana - furajare puiI n vizita la cativa crescatori de brahma din BanatI ncubatie - maternitate- haleala - puisoriI nformatii utile crescatorilorI p o s t a z eJ obul meuN oile AchizitiiPasarile mele la Expozitia Nationalap__tineret brahma 2015Z_ Arhiva - primele pasari

membru din 20 noiembrie 2011

E xemplare brahma de referinta

Acestea de jos ,dupa parerea mea, sunt trofee. Sunt pasari pentru care se munceste 5 - 10 ani , poate si mai mult, ca sa obtii astfel de exemplare. Cinste crescatorilor ! ( Sunt poze selectate de pe internet, din diverse site-uri de specialitate )
salmon brahma; Atila Aydin
salmon brahma
B Silver Orange
B Silver Orange
Blue prisoner
Blue prisoner
BSilver
BSilver
Potarnichiu albastru inchis; This is Tooji...
Potarnichiu albastru inchis
lemon pile
lemon pile
herminat deschis pe albastru
herminat deschis pe albastru
silver
silver
potarnichie albastra
potarnichie albastra
brahma salmon
brahma salmon
Brahma somon
Brahma somon
Roland Tumo... 2015
Roland Tumo... 2015

Comentarii album • 79
alerim 9 martie 2016  
Pe ultimul de pe primul rand il mai aveti? E mortal !!
Raportează
addybm 12 martie 2014  
cele somon sunt superbe....sunt curios cine are...?
Raportează
Aqua9 28 februarie 2016  
Sunt ale unui crescator din Spania .
Raportează
cristi05 28 februarie 2016  
agrocrisana are superbe , cele mai bune din tara dupa mine
Raportează
nikuvisan 22 iulie 2013  
frumoase exemplar!de invidiat
Raportează
PascaFlorin 11 mai 2013  
sunt greu de format dar sint frumoase foc
Raportează
Aqua9 11 mai 2013  
Asa este. Sunt o provocare. Tocmai aici e placerea...
Raportează
PETRUMIHAI 29 aprilie 2013  
Superbe,sa va traiasca!
Raportează
bporumbeitippler 29 aprilie 2013  
Superbe toate; piese...
Raportează
capitanplanet 24 martie 2013  
daca doriti sa vizitati:gallinasventura.com acolo am vazut brahma salmon
Raportează
bporumbeitippler 22 martie 2013  
Spor la achizitii!
Raportează
CosminN 16 februarie 2013  
Din nefericire, nici cocosul care apare in ultima poza nu este Somon!
Raportează
Aqua9 16 februarie 2013  
Asa o fi. Insa arata grozav !
Raportează
iulian1984 30 ianuarie 2013  
vand cocos brahma potarnichiu pe albastru inchis si orange
Raportează
Marius72 16 decembrie 2012  
orice este aproape posibil ,trebuie doar sa-ti doresti asta si sa vrei rezultate "pasari" nu bani care vor veni oricum cand ai calitate
Raportează
virgil78 7 decembrie 2012  
AVETI GUSTURI SI PASARI FOARTE BUNE,MULT SUCCES!
Raportează
basulescu 3 decembrie 2012  
minunate
Raportează
rebelu 18 octombrie 2012  
sunt superbe toate!!!
Raportează
anonim
petcutalin 12 octombrie 2012  
eu reduc efectivele dak vrei ceva de la pagina mea suna-ma, sanatate
Raportează
anonim
petcutalin 12 octombrie 2012  
imi place idee ta george, is extraordinar de fain exemplarele astea
Raportează
georgeok 25 septembrie 2012  
superbe
Raportează
niku13 20 septembrie 2012  
de vanzare americani la preturi accesibile.
Raportează
andreibubu 16 septembrie 2012  
Aveti niste gaini superbe sa va traiasca si spor la inmultit.!
Raportează
Aqua9 16 septembrie 2012  
Acestea de mai sus nu-mi apartin. Le-am luat de pe net pentru a le prezenta drept exemplu de performanta in munca de selectie, in frumusete.
Raportează
UNiku 5 septembrie 2012  
superbe
Raportează
georgep 25 august 2012  
Frumosi ,bafta
Raportează
CosminN 31 iulie 2012  
Referitor la culoarea Somon, cocoselul din poza "salmon chick 1" are un desen atat de defectuos incat nu se mai poate lucra cu el pt. stabilizarea culorii.
Raportează
Aqua9 31 iulie 2012  
Ma gandesc ca fiind puiandru ... mai sunt sanse dupa ce naparleste sa se mai corecteze desenul.
Raportează
CosminN 1 august 2012  
Nici o sansa! ;)
Raportează
seby90 27 iulie 2012  
foarte faine , dar rareori gasesti asa ceva , partea nasoala la varietatile rare este ca odata ce scoti pui din ele trebuie sa schimbi cocosul dupa 1-2 ani dar nu ai de unde sal iei
Raportează
CosminN 31 iulie 2012  
Daca ai cocos bun nu trebuie sa-l schimbi. Poti da-i aduci 1-2 gaini din alta linie. La noi s-a inpamantenit asa o practica de a schimba pasarile ca pe sosete. La anu' trebuie altceva musai. Oameni buni, cu o pasare buna (indiferent de sex) se poate lucra cat se poate de bine timp de 3-4 ani. De altfel, spre exemplu, din combinatia bunic/nepoate ies pasari de milioane (ma refer la bunic bun si nepoate cel putin la fel de bune). "Soc", din combinatia buniuca/nepot ies pui la fel de buni. ;)
Raportează
seby90 3 august 2012  
Puicile se găsesc si mai greu decat cocosi , eu caut de aproape 1 an sa iau 2-3 puici de brahma Silver si nam găsit nimica
Raportează
Aqua9 31 iulie 2012  
La fel gandesc si eu Cosmin. Multumesc. Tot ce trebuie este acum sa-mi dau seama care este cocosul 'bun' sau puica 'buna'.
Raportează
CosminN 1 august 2012  
Ala/aia bun/buna e' ala/aia care da pui mai buni decat el/ea (in combinatia corecta, desigur) si nu neaparat ala/aia care arata cel mai bine din lot.
Raportează
Aqua9 1 august 2012  
E prea "adanc" pentru mine ,la momentul de experienta la care ma aflu. Cred ca ar trebui sa prevezi ce ar putea da o anumita incrucisare -imperechere...
Raportează
CosminN 1 august 2012  
E' "adanc" pt. toti, stai linistit. De aceea hobby-ul cresterea animalelor de rasa este atat de frumos si plin de necunoscute. Vorba aceea veche din popor potrivit careia "dintr-o iapa boiereasca poate iesi si o iapa tiganeasca si invers" este atat de corecta si vesnic de actualitate.
Daca ar fi matematic - cumperi cocosul campion din expo si gainile (2-3) cu cel mai bun punctaj din care vor rezulta numai pui campioni, toti crescatorii de pasari ar fi campioni. ;)

P.S. - cumpararea parintilor cu punctaj mare doar iti creste semnificativ sansele de a obtine calitate la urmasi nu se le si garanteaza (mai ales in Romania :)) ). Te uiti pe sunphoto si cand vezi ce vand unii si sub ce denumire ......... nu stii ce sa te apuce; rasul sau plansul!
Raportează
cipric 10 iulie 2012  
gusturile astea sunt cam amare.mai greu de gasit exemplare cu desen bun.....insa poate incepi o munca de selectare de cativa ani si vom avea si noi cu ne lauda.
Raportează
CosminN 5 iulie 2012  
Salmonul (sau Somonul mai pe romaneste) este o varietate de culoare care si de mentinut este greu, dar-mite de "facut". Cand spun ca este greu ma refer la un desen corect ("ca la carte"). Daca inchizi ochii la un fulg alb de pe pieptul cocosului sau unul cenusiu pe la gaina atunci nu-i bai, treaba devine mai usoara.

P.S. - pt. a obtine "capodopere", trebuie doar putin "curaj". Atat! Cu alte cuvinte, sa nu-ti fie teama sa pui in boxa parteneri avand varietati de culoare cat mai diferite. Din astfel de incrucisari se obtin niste pui de toata frumusetea. Exista pe 'net "calculator de culori" la pasarile de curte. Acest calculator te scuteste cumva de acea asteptare si incertitudine pe care o ai cand pui partenerii de culori diferite impreuna. Acolo alegi cocosul si gaina din varietatile dorite si calculatorul iti spune ce pui vor rezulta (culorile acestora si in ce procent).
Raportează
traktor 6 iulie 2012  
Tu ai dreptate cu acel calculator ..doar ca nu iti da detaliile necesare pentru ca un caracter recesiv de exemplu..nu se manifesta in prima generatie si apoi chiar in urmatoarele generatii gradul de evidentiere morfologica nu este evident.. in rest acel "chicken-calculator" e perfect. Deci pe langa acel 1X1= 1+1+n..., talentul si capacitatea de observatie a detaliilor ale persoanei care face 'gulasu' sunt esentiale.
Raportează
CosminN 7 iulie 2012  
Corect, de aceea am si spus "acest calculator te scuteste cumva" pt. a nu se intelege ca rezolva problema sub oate aspectele. De altfel, aici est vorba de speta mai usoara, daca putem spune asa. Adica incucisarea varietatilor de culoare din cadrul aceleiasi rase. Speta cu adevarat grea vine atunci cand pui impeuna pasari din rase foarte diferite. Acolo, calculoatorul in speta nu te mai poate ajuta fiind foarte multe caractere car trebuiesc urmarite si nu doar, asa cum spuneai si tu, in prima generatie.
Personal am pus imprena cocos de BHD cu gaini de Faverolles si invers. Rezultatul, m-a uimit si continua sa o faca! ;)
Raportează
CosminN 7 iulie 2012  
Postul de mai sus contine multe greseli e scriere datorate tastaturii laptop-ului. Scuze!
Raportează
mihaic 5 iulie 2012  
unde gasim acest calculator?
Raportează
CosminN 7 iulie 2012  
Ti-a raspuns deja Traktor! ;)
Raportează
Aqua9 5 iulie 2012  
Multumesc de coment Cosmin! Turcii au brahma somon , lucreaza la el de prin 2007. Au scos freo 1250 de pui pana au ajuns sa-l fixeze cat de cat.
O sa caut si eu calculatorul acela de culori, sa sparg "misterul" asteptarilor de culoare.
Raportează
traktor 27 iunie 2012  
Pentru 'Opera de arta' : Se alege un cocos Brahma herminat inchis (Dark) si de pune la incrucisat cu o gaina Brahma potarnichiu pe albastru (Blue partrige), se asteapta doua saptamani si apoi se incepe recoltarea oualor. Oua care se pun la incubat (natural sau artificial) timp de 21 de zile. Daca ouale au fost fertile si parametrii de incubatie respectati, puii (25% baieti si 25% fete)rezultati din aceasta incrucisare vor avea penajul unei 'Opere de arta' la maturitate. Succese!
Raportează
Aqua9 27 iunie 2012  
Interesant. Ne-ati predat retzeta. Probabil sunteti un crescator cu experienta si stiti mai bine cum se obtin culorile acestea deosebite. Despre obtinerea culorii salmon ce ne puteti spune. Multumesc de interventie.
Raportează
traktor 27 iunie 2012  
Sanddokan X Oltencuta in prima faza.
Raportează
heljusebastian 14 iunie 2012  
dea dreptul superb !
Raportează
kornel 8 iunie 2012  
bafta!!! greu vei gasii...
Raportează
seby90 8 iunie 2012  
Frumos cocosul de brahma Silver , au câțiva crescatori rasa asta dar majoritatea au numa 1 pereche si nu vând nimica , spor la achiziționat
Raportează
gpadurariu 8 iunie 2012  
bafta la achizitii,pe la noi cam rara varietatea...
Raportează
kaltpadureni 21 mai 2012  
multumesc pt.comentariu . cocosul l-am cumparat de la dabas din ungaria de la expozitia nationala a luat 96 puncte in septebrie -octombrie o sa vind tineret de la el
Raportează
csabigyorfi 13 mai 2012  
SALUT AM INCUBATOARE DE VANZARE VEZI PE SAITUL MEU.
Raportează
sergiuradesti 19 aprilie 2012  
de vinzare gaini mature brahma din parinti campioni
Raportează
gaini 17 aprilie 2012  
vand pui si oua de incubat din rasele pe care le am pe cont.
Raportează
Marius72 1 martie 2012  
cumperi unul de la electro admon <<IO-102>model ,costa 110 lei la REAL si face toti banii
Raportează
Aqua9 15 martie 2012  
Multumesc . Am cumparat unul IO-103 , cu termometru si hidrometru... sa vad de ce este in stare.
Raportează
gaini 1 martie 2012  
Este ok incubatorul. Eu sunt multumit de el.
Raportează
Yrynel03 14 februarie 2012  
este un incubator cu un procentaj destul de bun fata de altele,iar parerea mea ca pt 120-180 oua mai bine cumpar 2-3incubatoare deastea care costa 140lei/buc decat sa cumpar asa zise incubatoare fabricate acasa cu 2000-2500lei pt 300-350oua,unde-i balanta cumparator-vanzator?
Raportează
emanuel 5 februarie 2012  
ESTE F.BUN EU AM AVUT 80% PROCENTAJ!
Raportează
calinbihor 3 februarie 2012  
am eu e bun incubatorul, si un inaltator de inca 41 buc oua deci ai putea pune 82 de oua daca vrei
Raportează
Aqua9 3 februarie 2012  
"inaltator" - unde as putea gasi ? Ca ar fi o idee buna...
Raportează
seby90 11 februarie 2012  
Inaltator = Extensie , am si eu , cauta pe net la prepelitebv de acolo am si eu
Raportează
basulescu 24 ianuarie 2012  
modelul cleo e destul de bun dc respecti tot progamul eu am 2 si am scos destul de bine cu ele sunt multumit peste 80% daca sunt si ouale bune ....multa bafta
Raportează
pasibra 24 ianuarie 2012  
mergi pe modelul cleo si respecta intocmai specificatiile din cartea tehnica, vei avea pui multi
Raportează
ionutzrom2007 11 ianuarie 2012  
am si eu acelasi model! procentaj cam 80%!
Raportează
gainuse77 25 decembrie 2011  
SPOR LA ACHIZITII DAR ATENTIE MARE .
Raportează
ciupuligacosmin 14 decembrie 2011  
VIND GAINII DE RASA,PUII
Raportează
ovidiuoana70 13 decembrie 2011  
BAFTA...........
Raportează
seby90 12 decembrie 2011  
Gaini valoaroase o sa gasiti la putini oameni , pt ca majoritatea pastreaza ce este de calitate si vand ce au mai rau , cauta si vei gasi cea ce intentionezi sa cumperi , suces ,
Raportează
CosminN 3 august 2012  
Este absolut firesc ca tu, ca si crescator, sa opresti pt. tine ce este "mai de calitate" si sa vinzi ce este "mai rau". Daca ar fi invers ar insemna ca ar trebui sa te apuci de filatelie, sah sau altele.
;)
Raportează
madalinayly 16 ianuarie 2012  
aveti perfecta dreptate!
Raportează
CosminN 3 august 2012  
Si, asa cum spuneam mai sus, e' normal sa fie asa. :)
Raportează
mihaiff 24 decembrie 2011  
de cat timp cresti pasari?
Raportează
Aqua9 12 decembrie 2011  
Multumesc Seby90 !
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.