aqua9
1605 poze   203191 vizite
Albume
A__ ContactA__Adapost noua camera a puilorA__Adapost pasari - MaternitateA__Adapost pasari - voliera varaa__Pui si tinerei brahma 2017a__Pui si tineret brahma 2016a__Pui si tineret brahmas 2015a___Pui si tineret brahma 2014Brahma Club of Great BritainBrahma Club Romania pe FacebookB__Brahma - scurt istoricB__Brahma ColumbiaB__Brahma Herminat DeschisB__Brahma Herminat InchisB__Brahma LemonB__Brahma PotarnichiuB__Brahma Potarnichiu pe albastruB__Brahma Rosu-AlbB__Brahma RotgestatteltB__Brahma Silver orange   Dark brahma silver orangeC e parere aveti despre barbieritul pasarilor la cloacaC e parere aveti despre incrucisarile intre culori la brahmaC ock Fight - GladiatorsC ocosi pentru reproductie 2017C um va descurcati cu paduchiiCampionatul European de Brahma in Affligem Belgia 21-23 novCleo versus PuisorCUMPARDe vanzareDoctor veterinar bunE xemplare brahma de referintaE xpozitia europeana Hanovra 2017E xpozitia europeana Metz- FrantaE xpozitia Nat Craiova ian 2013E xpozitia Nation I de Brahma 2016E xpozitia nationala Bucuresti 2013E xpozitia Nationala Bucuresti 2016E xpozitia Nationala Suceava 14E xpozitie Bucuresti martie 2015E xpozitie Cluj ianuarie 2015Este brahma o rasa sensibilaExpozitie Internation Olanda 4-6 novE_ M A T C A 2 0 1 8   FAMILIA 1Fapt diversH rana - furajare puiI n vizita la cativa crescatori de brahma din BanatI ncubatie - maternitate- haleala - puisoriI nformatii utile crescatorilorI p o s t a z eJ obul meuN oile AchizitiiPasarile mele la Expozitia Nationalap__tineret brahma 2015Un nou inceputZ_ Arhiva - primele pasari

membru din 20 noiembrie 2011

C um va descurcati cu paduchii

Vad ca nu e de joaca cu jivinele astea mici si insetate. Credeam ca am scapat de ele dupa ce le-am "servit" cu ectocid forte, dar dupa o luna au aparut iar ... Voi cum o duceti in lupta cu vampirii rosii ?
red-mite
red-mite
paduchi gaina
paduchi gaina
red-mite-under-perch
red-mite-under-perch
Vremea paduchilor e in floare...
Vremea paduchilor e in floare...


Comentarii album • 117
Sunt afișate ultimele comentarii. Vezi toate
echilibrusiarmonie 17 septembrie 2017  
Buna ziua,
Udati cotetul bine de tot cu, coca cola si ati scapat de paduchi. Sau udati cotetul cu sirop de zahar . :) Pe bune.
Raportează
Aqua9 18 septembrie 2017  
Asta cu coca cola e chiar tare!
Raportează
echilibrusiarmonie 18 septembrie 2017  
Pe bune. Cand am auzit prima data m-am distrat pe seama acestei metode. Se spune ca e chiar eficienta. Ramane de incercat pentru convingere. Cei 10 l de coca cola ? :) 8 beri nu ? Nu-i o avere.
Raportează
Aqua9 18 septembrie 2017  
Clar, fac diabet , si mor...
Raportează
cornelm19 24 iulie 2017  
Bună ziua!daca stropesc cotetul pasarilor pe interior cu endectocid cam cit trebue tinute pasarile la distanta?multumesc
Raportează
Aqua9 30 iulie 2017  
Salut. Endectocid-ul , din cate stiu, ca se da sub forma de picaturi pe ceafa pasarilor.
Raportează
rolandd 27 aprilie 2017  
Eu dupa ce flambez stropesc cu osolutie de pastile de clor dizolvate in apa
Raportează
CatalinBrahma 17 decembrie 2016  
soda caustica si scapati de ei garantat. aveti mare grija ca este foarte periculoasa
Raportează
IugaMihai 9 octombrie 2016  
...Deci, Byemite: 10 ml la 2,5 l de apă, prin pulverizare, (ajunge pentru un coteț cu 80-100 de găini) cu repetare la o săptămână. În plus, eu am mai făcut ceva, cu succes. Am dat cu lavabil pereții de lemn din interior. Lavabila fiind vopsea, formează o peliculă mult mai groasă și mai lipicioasă decât varul, așa că mor toate neamurile de păduchi instalate pe perete. Sper că soluția asta va ajuta și pe viitor. E și o soluție estetică, pentru că stropirea cu var e neuniformă. Eu stropesc cu var oricum, peste lavabil, periodic, și e ok.
Raportează
Aqua9 10 octombrie 2016  
Multumim Mihai. Super idee cu lavabila...
Raportează
IugaMihai 6 octombrie 2016  
Vă spun sâmbătă, când intru în posesia Byemite. Dozajul mi l-a stabilit medicul, dar n-am putut să-i cer toate detaliile la telefon.
Raportează
IugaMihai 6 octombrie 2016  
Revin. Am vorbit azi cu un medic priceput din Baia Mare și m-a avertizat că Tacticul, deși e extrem de eficient, se folosește doar în cazuri extreme. Din cauză că are un grad mare de remanență, e toxic pentru păduchi, dar și pentru pasăre și mediul înconjurător, în sensul că afectează calitatea cărnii și a ouălor, ș.a.m.d. În concluzie, se folosește cu succes în cazul deparazitării găinilor valoroase, dar nu se recomandă în cazul puilor de carne, a găinilor ouătoare, etc. Sper să fie de folos informația. Medicul mi-a recomandat tot Byemite „diluat în 2,5 l de apă și să se stropească cotețul cu găinile în el”!
Raportează
Aqua9 6 octombrie 2016  
Multumim. Cati ml de byemite la 2,5 l apa ?
Raportează
IugaMihai 5 octombrie 2016  
Un mare crescător mi-a recomandat TACTIC. N-am folosit încă, dar d-lui m-a asigurat că cel puțin 6 luni după stropire nu mai am treabă cu păduchii.
Raportează
George16 27 iulie 2016  
Buna, si pana la urma care ar fi ce.a mai buna solutie ?
Raportează
Aqua9 27 iulie 2016  
Byemite.
Raportează
George16 27 iulie 2016  
Lam folosit si eu dar nici un rezultat...
Raportează
Aqua9 27 iulie 2016  
Depinde cum l.ai folosit...
Raportează
visanucluj 27 iunie 2015  
GAINILE NU AU DAR AM AVUT VOLIERA PLINA DE PADUCHI NEGRI,AM LUAT ARZATORUL SI AM ARS SUPERFICIAL TOATA VOLIERA,NICI URMA DE PADUCHI...PE GAINI AM FOLOSIT BYMITE CARE SE DA INCLUSIV VOLIERA SI CU GAINILE INAUNTRU.
Raportează
Aqua9 27 iunie 2015  
E bun bymite, l-am folosit si eu anul trecut. Daca ai mult lemn in compunerea cotetului , esti mancat.
Raportează
visanucluj 28 iunie 2015  
AM LEMN,DAR VAD CA IN FATA FOCULUI NIMIC NU POATE REZISTA...ANUL ACESTA CU NICI O SOLUTIE NU I-AM PUTUT INDEPARTA,AM DAT SI CU SCABATOX DAR NIMIC,IN FINAL AM ALES PROBA FOCULUI.CE-A MAI TARE,BINEANTELES SA NU SE GANDEASCA CINEVA SA-SI ARDA SI GAINILE...
Raportează
Aqua9 28 iunie 2015  
Din cauza aceasta am construit voliera , maternitatea si camera puilor din bca si cat mai putin lemn. Succes!
Raportează
anton69 7 august 2014  
SUPERKILER SAU CIPERVET, DOAR SA O FACI DE 4-5 MAI CONCENTRAT SI OMOARA PADUCHII DIN VOLIERA.NU SE DA PE PASARE.
Raportează
cochingiroc 20 mai 2014  
Columbo Spot, cate 2 picaturi dupa ceafa pasarii( medicul veterinar a recomandat chiar smulgerea a 2-3 pene) , cu rapel dupa 10 zile.
Raportează
dumitru50 9 mai 2014  
pentru paduchii de gaina, virusi, bacterii..etc-forsept dat simplu nediluat la temperaturi mai joase sau formol 37% diluat pana la concentratia forseptului 1:2 l apa foarte eficace la temperaturi mai ianalte peste 25grade...necesita masca de protectie manusi foarte toxic pentru om, daca puteti si insist dat cu atomizorul apoi acoperit chiar ermetizat cu folie plastic...foarte iritant pentru ochi mucoasele nazale atentie arde pielea
garantat 100% 2 tratamente pe an si nu mai gasesti picior de paduche plosnita sau alte ganganii or boli
Raportează
cochingiroc 16 mai 2014  
MULTUMIM !
Raportează
Aqua9 9 mai 2014  
Multumim.
Raportează
alerim 29 aprilie 2014  
Bymite, este eficient suta la suta.
Raportează
Cercel 6 septembrie 2017  
Am dat cu galy eco si bymite. Tot au. Zilnic se face curatenie si saptamanal dadeam preventiv si tot au facut
Raportează
ionut21bm 17 martie 2014  
EU IL IAU DE LA O FARMACIE VET DE LA NOI DIN BAIA MARE
Raportează
ionut21bm 17 martie 2014  
bay mite e super cat pe pasari si in incaperi
Raportează
Aqua9 17 martie 2014  
Multumim. Asta de unde se ia ?
Raportează
Danieloravita 25 ianuarie 2014  
Curatenie de doua chiar trei ori pe saptamana in zilele de vara si stropit cotetul cu Diluant bine dupa care dat bine cu var praf peste tot,am incercat si o vreme am fost linistit,si cu motorina,produse din farmaci,este o lupta dar nu ne dam batuti,succes tuturor si anul acesta...
Raportează
2000robert 16 ianuarie 2014  
Curatenie saptaminal si TAIFUN un flacon la un litru de apa pulverizat la 3saptamini/1luna
Raportează
odel 8 decembrie 2013  
la gaini mature se face 1ml de evomec si scapi de paduchi daca paduchi nu mai au ce manca mor
Raportează
EmilVeterinar 26 noiembrie 2013  
in marile ferme se foloseste in principiu un tratament preventiv odata cam la 3 luni prin pulverizare in incapere,e prea costisitur sa tratezi un efectiv enorm precum este intr-o ferma
Raportează
PASARINDIGENE 12 noiembrie 2013  
Interesant de stiut,in marile ferme cum se procedeaza.Sau cat endectocid contine carnea si ouale.
Raportează
ccristianmarian 12 noiembrie 2013  
endectocid.are dublu rol deparaziteaza si intern si extern,13 lei flaconul...berceanumarius/sunphoto
Raportează
PASARINDIGENE 12 noiembrie 2013  
Paduchii au si ei dusmani,furnicile devoreaza aceste creaturi cu mare pofta.Dar cu atatea substante toxice nici ele nu mai vin sa faca curatenie
Raportează
Aqua9 12 noiembrie 2013  
Interesant. N-am stiut.
Raportează
radupigeons 24 octombrie 2013  
Eu am rezolvat cu Bye Mite de la Bayer. Un produs asemanator si eficient e Elector. Se repeta dupa 7 zile. se da chiar si in prezenta pasarilor dar nu direct pe ele.
Raportează
Aqua9 12 noiembrie 2013  
Multumim Radu.
Raportează
titiporumbei 9 august 2013  
am auzit k si NAFTALINA e buna
Raportează
bundu 10 august 2013  
aveti mare dreptate, curatenia in primul rand, apoi celelalte demersuri
Raportează
titiporumbei 9 august 2013  
Parerea mea k si curatenia ii tine la distanta! la mine nu au aparut
Raportează
Aqua9 10 august 2013  
Asa este. Nu mai au pe unde sa se ascunda.
Raportează
EmilVeterinar 26 noiembrie 2013  
pe viitor, cumpara un produs ce contine amitraz e un antiparazitar de calitate..si poti merge pe dilutia de 2ml/1l de apa si pulverizat sub aripa/pe spate si pt adapost 20ml/10 l apa
Raportează
rebelu 9 august 2013  
BYMITE,K-OTRINE,REGENT,REZULTAT EXCELENT,O SA UITATI CUM MAI ARATA O CAPUSA ROSIE
Raportează
Aqua9 9 august 2013  
Ce bine ar fi. Multumesc Rebelule! Sper ca produsele astea se gasesc in comertul capitalist...
Raportează
rebelu 11 august 2013  
se gasesc,regent la magazine cu insecticide ptr plante actual i au schimbat denumirea ,REGESC se numeste,celelalte doua la farmacii veterinare,folositi le si apoi mai vorbim
Raportează
rebelu 11 august 2013  
NU DATI PE PASARI
Raportează
szaby24 9 august 2013  
in 3litri motorina puneti 1litru benzina si o jumatate litru ulei ars.amestecati,si punet intro pompa cu ce stropiti geamuri,si stropit cotetul.omoare si ouale.si imediat!!!
Raportează
maraskinos 10 august 2013  
Ai uitat bricheta.....
Raportează
razvanseby 9 august 2013  
si apoi aprinzi o bricheta ca sa isi faca efectul :))
glumeam,si eu am probleme cu paduchii la gaini si am incercat aproape toate solutiile din farmacii dar fara vreun efect major.o sa incerc si asta cu benzina cu motorin si ulei ars....dar presupun ca trebuie bine aerisit cotetul dupa.din cate stiu mirosul de motorina/benzina persista.nu efecteaza pasarile?
Raportează
Aqua9 9 august 2013  
Cred ca o sa miroasa a atelier auto...
Raportează
agroail 1 august 2013  
Facut curatenie luna,bagat arzatoru cu butelie si flambat bine,dupa care var cu apa fiarta data in clocot si dat bine prin cotineata....ieftin si eficient,cel mai important sa va protejati bine fata.
Raportează
BerceanuMarius 27 iulie 2013  
ENDECTOCID 10 ML (200 picaturi) - 13 lei , ROMPARASECT 20 ml - 6 lei , PURSEPT boluri - 50 bani / buc , si alte produse de la Romvac . Taxe postale 7 lei . Click pe pagina mea !
Raportează
cristi76 15 iulie 2013  
evomec in decembrie ianuarie si anul urmator nu mai ai urma de paduchi
Raportează
Aqua9 15 iulie 2013  
evomecul asta ce e ?
Raportează
cristi76 16 iulie 2013  
se gaseste la farmacie.
daca vrei mai multe detalii suna-ma am nr de tel pe adresa mea
Raportează
Blepsy 14 iunie 2013  
Frunze de boziu (Sambucus ebulus)si/sau cu frunze de nuc plus baia de cenusa(cu diverse combinatii - var, caramida, nisip etc). Parerea mea este ca nimic nu este 100% eficient, totul este sa ii tinem sub control. De asemenea , tot o parere, din cele multe specii / ramuri / soiuri de paduchi , capuse si bampiri din astia, nu are cum , avand in vedere diferentele de comportare cel putin, ca un tratament sa fie bun pt toti / toate. Ne innebunesc astia cu Romparasect si asemenea, cresc vanzarile an de an... Este la fel ca la antibiotice, folosim toti si avem toti = in citiva ani toti parazitii vor fi imuni (deja sunt).
Raportează
urmaritul 8 iunie 2013  
am bagat pelin si frunze de nuc in cuibar si am stropit cu clor si romparasect,acum astept rezultatul
Raportează
mydenysa 31 martie 2013  
eu folosesc cu succes in rezultat metoda cu frunze de nuc pe timpul verii, pun si in cuibare si in locul unde dorm sau in care stau peste zi gainile, incercati si imi ve-ti da dreptate! cu stima
Raportează
ylcor16 13 martie 2013  
CAPUSELE ROSII SANT CELE MAI RELE INSECTE...DISTRUG TOT EFECTIVUL DE PASARI DACA CRECATORUL NU VERIFICA VOLIERELE...ESTE FOARTE EFICIENTA APA CLOCOTITA SI MOTORINA PT.ADAPOST IAR PENTRU PASARI ROMPARASECT,BYAMITE,SUPERKILER...
Raportează
odel 6 martie 2013  
nu a scris nimeni de evomec 1 ml injectabil de cap de pasare si pasarile nu mai au paduchi daca pasarile nu mai au paduchi nici in cotete nu mai ai succes
Raportează
Marius10 31 ianuarie 2013  
trebuie sa le faceti o ladita in care sa le puneti cenusa si luati o caramida tiganeasca si o pisati marunt dupa care o puneti peste cenusa.RETETA DIN BATRANI
Raportează
ardeal 21 decembrie 2012  
se umezeste bine lemnul cu apa dupa acea se flambeaza pina fierbe. se face cotetul pe ambele fete dup terminare se tine umed citeva zile. va garantez ca in umezeala nu supravietuiesc. cind da inghetul repet cu jet de apa umezindul find rece pier dispar. pun parasect in galeata cu apa doza recomandata si le bag in galeata pina la cap.se repeta la citeva zile pentru ouale ne eclozate.succes
Raportează
virgil78 7 decembrie 2012  
EU AI HRANESC PE ACESTI MICUTI CU ROMPARASECT FORTE,ODATA LA 2 LUNI SI FUNCTIONEAZA FOARTE BINE,IAR PE PASARI DAU CU LIODILIN KLC.
Raportează
alerim 13 noiembrie 2012  
BYMITE, nemtesc , 10 ml=10 lei
La 2.5 l apa se pune 10 ml de solutie, se repeta dupa 2 saptamani si ati terminat cu paduchii( rosii, galbeni, cenusii) si cu capusele pe tot anul. Pasarile se pot pune in adaposturi dupa 2 ore. Puteti citi pe seit. Este cel mai eficacee, si cel mai scump 1 l=800 lei( 8 milioane direct de la reprezentanta, sau 10 mil. de la farmaciile veterinare. Se gaseste greu.
Raportează
rebelu 9 noiembrie 2012  
cu flacara de la arzatorul de pirlit porcul,eficacitate maxima,patrunde bine jetul de foc printre crapaturi,a se face noaptea cind ies capusele la atac ,se vede bine si daca se aprinde lemnul
Raportează
bogdanpreda 20 noiembrie 2012  
lesin de ras!doamne :))
Raportează
AdisiDana 24 octombrie 2012  
probabil impatimitii crescatori de pasari au gasit pe site-urile americane despre :diatomaceous earth, nu este toxic si deshidrateaza parazitii externi, este simplu de folosit: prafuiti pasarea cu praful respectiv,il gasiti la noi sub alta denumire in magazinele pentru flori se numeste DIATOMIT
Raportează
aurelmaryo 20 octombrie 2012  
buna solutie cu motorina
Raportează
florutaionut 9 octombrie 2012  
Da intra-devar motorina da rezultate ,am folosit-o si eu.....i-am interzis tatei sa fumeze in preajma gainilor o saptamana.
Raportează
pasarideexpozitie 6 octombrie 2012  
am incercat o multime de solutii si profesionale si semi, dar singura care a dat rezultat in timp ( si la mine este vorba de cel putin 5 ani de cand nu mai am paduchi la pasari), a fost motorina.....scumpa, e adevarat, dar cu 2-3 litri pusi intr-o pompa, se da un hectar de cotet. mult succes!
Raportează
CosminN 7 octombrie 2012  
De precizat cu majuscule ca aveti cotete zidite. :))
Poate da unu' cu motorina in cotet de lemn si cand vine de la serviciu gaseste baietii cu masina rosie. ;)
Raportează
pasarideexpozitie 7 octombrie 2012  
sunt mixte....lemn si zid de beton, dar am dat peste tot, mai ales pe tot ce era lemn, pentru ca acolo isi depun cel mai frecvent ouale, paduchii. gainile mele inca nu s-au apucat de fumat ca sa-mi creeze astfel de probleme, iar instalatia electrica e ok....zic eu:)
Raportează
CosminN 7 octombrie 2012  
Pe timp de vara nu pot spune decat, D-zeu sa le aiba in paza (cotete si implicit pasari)! ;)
Raportează
heljusebastian 16 septembrie 2012  
PS : este fff greu de scapat de ei eu am muncit 2 saptamani pana am reusit sa-i stompez iar anul acesta am ars toate stinghiile si tot ce sa putut am scos tot afara din adaposturi mai ales gainile pe care nu le mai las sa intre pana la iarna le-am pus stinghii afara si acolo sa doarma altfel nu putem scapa de de dracusori acestia si cat mai putine obiecte inutile in adaposturi doar strictul necesar ale mele sunt goale golute in perioada aceasta si pot sa zic ca vara aceasta nu am avut mari probleme !!! noroc tuturor
Raportează
heljusebastian 16 septembrie 2012  
si eu am avut uratani dintracestea am reusit sa-i achizitionez odata cu pasarile am incercat cu tot felul de solutii insa singura solutie a fost urmatoarea am deparazitat extern pasarile si apoi in adapost am spalat bine cu apa si cu o soluti pe baza de soda caustica si am ars cu butelia de gaz bine apoi nu le-am mai permis accesul pasarilor cel putin 1 luna si a dat roade la mine a functionat sper sa va ajute !!!
Raportează
UNiku 15 septembrie 2012  
Cu ByeMite am rezolvat problema paduchilor de tot felul de pe pasari, iar cu Dicloruos din adaposturi.
Raportează
Gurzauvasilegabriel 4 septembrie 2012  
Eu folosesc cu succes Endectocid o picatura pe jumatate de kg.greutate vie iar pe cotete folosesc Scabatox . Cu Endectocid se face deparazitare interna si externa , il folosesc de vreo 3 ani inainte sa apara pe piata si sint foarte multumit .
Raportează
CosminN 5 septembrie 2012  
Bun Endectocid. Folosesc si eu insa nu ofera protectie 100% impotriva capusei rosii. Cu alte cuvinte, faptul ca pui picatura la pasari nu inseamna ca automat ai rezolvat problema blestematei de insecte.
Raportează
Gurzauvasilegabriel 5 septembrie 2012  
Tratamentul la adapost se face din 3 in 3 zile cel putin 7 tratamente iar Endectocidul o picatura pe jumatate de kg. . Eficacitate la tratament de 95 97 la suta . La adapost folositi Scabatox sau Taktic .
Raportează
CosminN 5 septembrie 2012  
Probabil ca exprimarea mea este una greoaie sau defectuoasa prin urmare imi cer scuze si incerc un comentariu ceva mai complex:

"Proprietarul" contului, in speta user-ul Aqua9, a scris la "descriere album" urmatorul text: "Vad ca nu e de joaca cu jivinele astea mici si insetate. Credeam ca am scapat de ele dupa ce le-am "servit" cu ectocid forte, dar dupa o luna au aparut iar ... Voi cum o duceti in lupta cu vampirii rosii ?"
Se constata la o simpla lectura ca omul, ca de altfel noi toti, a vazut cum, desi a facut deparazitarea adapostului, dupa o anumita perioada de timp, capusele rosii au reaparut.
Fiecare pe aici "ne-am dat cu parerea" referitor la metodele puse in practica si substantele folosite in propria ograda.
Bun! Citind postul tau, eu, un biet om de rand, inteleg ca in luna martie-aprilie (asta daca nu cumva luna februarie este una blanda), daca folosesc Scabatox sau Taktic in dezinsectia cotetelor (din 3 in 3 zile cel putin 7 tratamente) si suplimentez cu picatura de Endectocid pusa fiecarei pasari din curte (in doza de o picatura pe jumatate de kg), in proportie de 95 - 97 % am rezolvat problema si ma pot culca linistit psihic iar gainile pot dormi linistite atat fizic cat, foarte important pt. comportamentul lor din timpul zilei, si psihic.
Cu alte cuvinte, din aprilie - mai incolo "hasta la vista red mite".

Ei bine, nu ma pot abtine si spun ca NU sunt de acord cu asta.
Fara doar si poate Taktic-ul este o substanta foarte buna. Nu degeaba este folosit cu succes in tratamentul demodeciei la caini.
La fel de "fara doar si poate", Endectocidul este bun.
DAR, daca nu punem picatura gainilor lunar (sau macar la 2 luni daca vremea nu este ploioasa) si nu facem dezinsectie in adapost macar o data pe luna la modul riguros (deci curatienie - dezinsectie iar dupa maxim 7 zile din nou curatenie si dezinsectie) putem fi SIGURI ca in adapost se gaseste un numar mai mare sau mai mic de insecte.
Chiar si asa, niciodata, repet NICIODATA, nu putem spune ca am scapat definitiv pt. o lunga perioada de timp de insectele vampiri!

Parerea mea! ;)
Raportează
Gurzauvasilegabriel 5 septembrie 2012  
De scapat de ei nu o sa poti niciodata eu am scris cum procedez eu dar daca tu esti atotstiutor si dai un raspuns tuturor celor care si au dat cu parerea pe pagina asta .Iar daca faci curatenie la pasari din cind in cind asta este si mai bine pentru insecte.Scuze ca am indraznit sa- mi dau cu parerea nu am sa mai fac aceasta greseala .
Raportează
CosminN 5 septembrie 2012  
"De scapat de ei nu o sa poti niciodata" - s-a strigat "bingo"!
Scuzele se accepta.
;)
Raportează
ilieb 31 august 2012  
contrar conceptiei populare paduchii nu se fac singuri ci ei sunt introdusii de alte pasari (vrabii ,porumbei ,alte gaini).Eu oricum fac curat o data pe saptamana de doua ori cum imi permite timpul si dupa aceea dau cu var praf.Iar ca regula sfanta pasarile care le aduc foarte rar din alte parti le bag in carantina.EU sunt un fericit deoarece tin gainile intro voliera unde nu pot intra nici macar vrabile asa ca daca nu ii aduc eu nu au de unde sa apara
Raportează
LucianPetrov 27 august 2012  
Salut,
Dupa ceva experimente folosesc cu succes produse pe baza de Ivermectina, dar nu romanesti. Puteti folosi Un Bremamectic, Intermectin, Biomectin. Aplicat direct pe piele, unde se termina gatul si incepe trunchiul, 0,3ml/gaini si 0,2 ml/porumbei, face ca in 4-5 zile sa nu mai gasiti paduche nici pentru leac. Am folosit si injectabil, dar in cazul paduchilor nu are acelasi efect ca atunci cand e aplicat direct pe piele. Am tot testat pentru ca era un calvar cu paduchii mai ales atunci cand folosesti pudre, sau Romparasect.
In adaposturi puteti folosi ceva pe baza de cipermetrina.
Raportează
IugaMihai 20 august 2012  
Salutare! Eu am crescut gaini timp de cinci ani si NICIODATA nu am avut probleme cu paduchii, pentru ca o data la 2-3 zile le faceam curat si le puneam ca asternut RUMEGUS DE RASINOASE (nu fag, nu stejar...doar molid, brad...pentru ca paduchii urasc rasina). Am adus in curtea mea cu buna stiinta gaini pline de paduchi si in cel mult o saptamana scapam de ei. Am cumparat odata o americana cu zece puisori, plina de paduchi si ea si puii, am pus putina untura sub aripioarele ei si pe capsorul si urechiusele lor(untura, nu ulei); rezultatul nu a intarziat sa apara. Sa nu credeti ca numai tratamentele care costa sunt eficiente. Cu boabe de piper si cu usturoi se pune in miscare o pasare lipsita de vlaga(desigur, nu una rahitica, muribunda, etc.), cu ceai de chimen(chimion) concentrat se rezolva problema diareei(la pasari, animale si oameni; ma refer la diareea obisnuita, provocata de o alimentatie necorespunzatoare). Branza dulce, iaurtul, mierea de albine, miezul de nuca, etc. sunt adevarate tratamente recuperatorii, desigur, toate trebuie folosite cu masura... Sanatate!
Raportează
CosminN 21 august 2012  
Cititi ce scrie pe aici. Nu discutam de paduchi ci de capuse rosii. "Tratamentele" indicate nu au nici un efect.

P.S. - capusa rosie adora lemnul de orice specie ar fi el! ;)
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.